Klacht: Boeking annuleren wegens COVID-19

op 25 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Vliegwinkel had geantwoord op mijn vorige klacht en ik moest de luchtvaartmaatschappij contacteren.
Ik heb Eurowings gecontacteerd en zij kunnen geen voucher geven omdat we niet geboekt hebben via Eurowings dus zeggen ze dat Vliegwinkel iets moet doen. Als ik geen geld kan terugkrijgen is een voucher zeker een oplossing.
Graag hoor ik iets van jullie

Graag wil ik geld of een voucher omdat ik het niet wil riskeren om deze zomer op vakantie te gaan.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 29 mei 2020 om 11:43 geantwoord

Beste Arjeta,

Hartelijk dank voor uw bericht.Wat vervelend dat je geen hulp krijgt vanuit de luchtvaartmaatschappij.

Zoals mijn collega's u al hebben geinformeerd, heeft u een boeking gemaakt met een low-cost luchtvaartmaatschappij. Wij kunnen niet in het boekingssysteem van een low-cost luchtvaartmaatschappij. Zoals vermeld in de ticketvoorwaarden dien je voor een wijziging of annulering altijd rechtstreeks contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt. Ik zie in jouw boeking dat de vluchten momenteel nog bevestigd staan. Hierom raad ik je aan om te wachten tot dat deze worden geannuleerd. Hierna heb je de mogelijkheid om via de luchtvaartmaatschappij een restitutie of voucher aan te vragen. De ticketvoorwaarden kun je terugvinden in een link in de boekingsbevestiging.

Hopende je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Vliegwinkel Customer Support
Tessa

Alle klachten die gemeld zijn door Arjeta