Klacht: Boeking

op 25 oktober 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Vandaag heb ik een vlucht + hotel geboekt voor mijn vriendin naar Denpasar in Bali via expedia.be. Dit omdat expedia.nl niet aanbood wat ik wilde. Groot was mijn verbazing toen ik in mijn reisplan keek en ik deze reis niet bij mijn reisplannen zag staan. Deze is echter alleen zichtbaar op expedia.be. Dit lijkt mij niet de bedoeling. Maar erger nog, ik zag ook geen punten bijgeschreven die ik als veelvuldig reiziger spaar. Ik heb naar aanleiding hiervan contact opgenomen met expedia en kreeg Miquel aan de telefoon. Deze wist mij te vertellen dat het nou éénmaal zo is dat als je een nl account bij expedia hebt, je geen reizen via een ander land kunt boeken wil je in aanmerking komen voor de punten. Ik heb hem uitgelegd dat mij dit toch erg onwaarschijnlijk lijkt omdat ik klant bij expedia ben en dit volgens mij niet aan een land gekoppeld is. Het kan toch niet zo zijn dat wanneer ik in tien verschillende landen een reis bij expedia boek, ik dan via tien verschillende sites mijn reisplannen moet gaan bekijken. Maar dat ik dan óók geen punten krijg is natuurlijk helemaal van de gekke. Ik heb de medewerker gevraagd of hij dit voor mij op papier kan zetten. HIj heeft mij de volgende link gestuurd: https://www.expedia.nl/loyaltyrewards/pages/info-rewards/expediarewards/terms.htm. Hierin kan ik zijn verhaal echter niet terug vinden. Ik ben erg benieuwd naar uw reactie.

Ik mijn punten bijgeschreven krijg en dat ik in één oog opslag mijn reisplannen kan zien.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esmeralda1969