Klacht: Boeken zijn niet geleverd (deel 1 van 2 naar verkeerd adres gestuurd)

op 11 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

14/08/2016 schoolboeken besteld voor mijn zoon Peter.

22/08 mailtje ontvangen dat de boeken zijn verstuurd (m.u.v. wiskundeboeken – die worden nagestuurd)

24/08 mailtje ontvangen dat ook de wiskundeboeken zijn verstuurd

Ongeveer een week na het eerste mailtje belt een vriend op van mijn zoon (zit in dezelfde klas) ; Peter’s boeken (deel 1) zijn naar hem toegestuurd. We hebben de boeken toen bij hem opgehaald.

Deel 2 (wiskundeboeken) hebben we nooit ontvangen. Zijn ook nooit bij de vriend van mijn zoon terecht gekomen waar de eerste zending terecht was gekomen.

06/09 mailtje gestuurd naar de klantenservice van Van Dijk (klantenservice@vandijk.nl) met de vraag waar de boeken blijven.

11/09 nog geen antwoord ontvangen – nogmaals mail gestuurd met de vraag waar de wiskundeboeken blijven.

Boeken worden naar verkeerd adres gestuurd, mis nog steeds wiskundeboeken. Van Dijk reageert niet.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 12 september 2016 om 11:40 geantwoord

Beste meneer Dikkeboom,

Wij zien dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice.

Hier is u waarschijnlijk ook aangegeven dat de boeken voor wiskunde niet besteld zijn. Wij adviseren u de boeken alsnog bij ons te bestellen, wanneer u de boeken heeft besteld gaan wij ons best doen om deze zo snel mogelijk te leveren.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door b.dikkeboom