Klacht: boeken worden maar noet verstuurd terwijl ze klaar liggen en er werd opgehangen tijdens het gesprek!!

op 20 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

ik heb inmiddels een formulier ingevuld waarop geen reactie kwam, vervolgens 3 keer gebeld (totaal mijn a 45 minuten gewacht) de laatste keer (week geleden) werd gezegd dat de boeken werden opgestuurd maar zijn er nog niet dus heb ik net gebeld (kwartier aan de lijn gehangen) maar de medewerkster hing op toen ik vertelde hoeveel moeite ik moet doen om aan de boeken te komen, ongelofelijk vind ik dit want dit kost veel geld, tijd en irritatie —–> nu dus niks verder

ik serieus word geholpen zoals een reactie op een contactformulier, er na de belofte dat de boeken met een paar dagen in de bus liggen dit ook zo is en vooral niet: eindeloze doorverbindingen met muziekjes per telefoon en een medewerkster die gewoon ophangt nadat ik vertel hoeveel moeite ik moet doen voor 2 werkboeken engels, dit is echt slecht voor de bloeddruk en mijn dochter heeft nog steeds de 2 vol geschreven werkboeken.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 20 september 2017 om 12:41 geantwoord

Beste mevrouw timans,

Wij vinden het vervelend dat u meerdere malen contact heeft op moeten nemen en dat dit allemaal niet soepel is verlopen. Onze excuses daarvoor.
Uw melding van de beschreven werkboeken hebben wij echter wel ontvangen en in behandeling genomen. Er is een nieuwe set (Stepping stones (4e editie) 4 vmbo-gt activity book a+b) in bestelling genomen en wij gaan ervan uit dat deze morgen of overmorgen bij u zal worden afgeleverd.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw timans