Klacht: boeken verkocht en opgestuurd…..GEEN geld ontvangen

op 14 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vijf boeken aan van dijk verkocht. Op 7 september heb ik mijn boeken opgestuurd naar van Dijk en deze zijn op 8 september bij van dijk bezorgd. Via de track en trace kan ik zien dat post NL de boeken heeft bezorgd. Van Dijk zegt juist dat de boeken die ik aan hun verkocht heb nooit bij hun zijn aangekomen. Ze wensen mij verder dan ook niet te helpen en ik moet het zelf maar oplossen met post NL. Vervolgens werd de verbinding verbroken toen ik vroeg naar een leiding gevende. Vervolgens post NL gebeld. Zij zeggen dat de verantwoording toch bij van Dijk ligt om dit op te lossen met post NL. Van Dijk weigert het probleem vervolgens op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Graag het geld van mijn opgestuurde boeken op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 14 september 2016 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Joosten,

Wij vinden het vervelend dat de verbinding is verbroken!

Helaas zien wij in het systeem dat wij de boeken niet hebben ontvangen. Graag ontvangen wij van u het verzendbewijs of de Track & Trace code, dan kunnen wij kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door LiskeJ