Klacht: Boeken terug gestuurd alsnog factuur

op 15 januari 2014 over Sanoma in de categorie Media

Ik heb naar aanleiding van een telefoontje eenmalig en vrijblijvend (zo zei betreffende dame aan de telefoon) 2 boeken ontvangen en betaald omdat ik net bevallen was van een dochtertje, en omdat het voor de oudste leuk was ben ik akkoord gegaan. vervolgens kreeg ik de maand erna weer boeken welke ik direct retour afzender heb gestuurd. vervolgens kreeg ik een betalingsgerinnering en heb geschreven en telefonisch contact gehad. oke dit is opgelost, vervolgens kreeg ik in januari weer 2 boeken, ook deze heb ik direct retour gestuurd en nu krijg ik weer een betalingsherinnering, ik ben er klaar mee. ik ga niet voor een product betalen welke ik niet heb. Ik ben zo ongelofelijk pissig dat ze zo lomp omgaan met dit. ze vroeg me om een verzend bewijs, dus zei hoe is het nu, moet ik voor post gaan betalen terwijl ze zelf die boekjes met normale post versturen….ik heb er gewoon retour afzender op gezet en in de brievenbus geduwd. heb ik de eerste keer gedaan en heb gezegd tegen de dame dat ik dat weer zou doen als ze nog meer zouden sturen. dat was akkoord… dus gedaan want ze hadden de boekjes gestuurd

ik ben tevreden als ze gewoon niets sturen en de rekening gewoon weggooien want bij mij valt niets te halen en ze krijgen niets

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 27 januari 2014 om 09:50 geantwoord

Geachte mevrouw de Groot,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft ongevraagd de Disney Boekenclub langer te hebben ontvangen. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij één en ander nagekeken in onze administratie. Wij hebben alle kosten voor de Disney Boekenclub voor u weggeboekt. U gaat van ons geen rekening meer ontvangen. Wij willen u onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door patriciadegroot