Klacht: Boeken nooit ontvangen

op 14 augustus 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Ongeveer 2 weken geleden heb ik een pakket met boeken besteld op studystore.nl. De bezorgtijd werd maar steeds gewijzigd, dus toen heb ik contact opgenomen met de chat optie van de klantenservice (dit omdat ik de boeken graag voor mijn weekendje weg zou willen hebben om ze te kunnen lezen). Hier werd mij verteld dat de boeken er nog niet waren, maar toen ik vroeg of ze nog wel zouden komen werd daarop ik een duidelijke ja als antwoord kreeg. Na ongeveer 2 weken van steeds weer een verschuiving van de afleverdatum, stond er opeens dat het oek uitverkocht was (en dat ik het dus niet zou krijgen). Toen heb ik weer contact opgenomen met de chat functie, waar mij de uitleg werd gegeven dat de boeken niet meer werden uitgegeven en ik het beste mijn bestelling kon annuleren zodat ik mijn geld terug zou krijgen. Dit vind ik belachelijk, nadat ik dus nog gevraagd had of ik het wel zou ontvangen en daarnaast dus 2 weken heb lopen wachten op boeken die ik nooit zou ontvangen, moet ik de fouten oplossen van de online winkel. En nu heb ik de gewenste boeken dus niet op tijd binnen. Ik vind dit allen een rare manier van handelen.

Als ik op een of andere manier alsnog mijn boeken op tijd kan krijgen (dan allicht via een andere site door middel van een vergoeding van studystore.nl) en daarnaast mijn geld van de (nu inderdaad door mij) geannuleerde bestelling sneller dan binnen een aantal weken weer terug heb.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 16 augustus 2016 om 11:29 geantwoord

Goedemiddag Marit,

Het artikel is inderdaad niet op voorraad bij ons. Het artikel is ook niet meer leverbaar bij de leverancier. We zullen het artikel daarom ook niet meer kunnen leveren, helaas. Ook op andere websites is het artikel niet meer leverbaar. Het geld wordt binnenkort teruggestort op jouw rekening.

Studystore.nl

Heeft op 16 augustus 2016 om 12:08 geantwoord

Dit is geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door lisetjuh