Klacht: Boeken nog steeds niet geleverd.

op 12 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Hoewel al op 23 juli jl. besteld, heeft mijn zoon nog steeds geen schoolboeken. Heel erg naar en onhandig vooral. Want hoe kan hij nu huiswerk maken? Wie draait er op voor het regelen van kopieën en de kosten daarvan?

Het meest kwalijke is nog wel dat Van Dijk valse verwachtingen schept.
1. Status in mijnaandeel staat op verzonden.
2. Na twee weken maar eens gebeld met de klantenservice: waar blijven de boeken?
Antwoord: die zijn er echt in de week voordat de school weer begint. Niet dus en valse belofte.
3. In week voor schoolbegeleiding weer gebeld. Nee, sorry, is het antwoord. Er zijn wat logistieke problemen. Maar het komt goed. Eind volgende week heeft u echt de boeken in huis. (Valse belofte/verwachting nummer 3)
4. Digitale klacht ingediend. Geen reactie (fail nr.4)
5. Weer gebeld: Zaterdag worden de boeken naar PostNL gebracht. In schoolwerk 2 moeten ze er echt zijn. (Valse belofte/fail 5 en6)
6. 1 mail van PostNL: boeken verzonden. Max 4 werkdagen. …nog steeds niets (fail nr 7)
En het allerergste: openingstijden van contactcenter verkort. Na 17.00 uur kan niet meer worden gebeld. Geen enkel bericht van Van Dijk ontvangen.

Ik ben woedend. Vooral om de arrogantie van deze te snel groot geworden monopolist. Wat kun je nog doen als klant, terwijl van Dijk zijn klanten niet serieus neemt….

Nee, ik gebruik geen schuttingtaal of scheldwoorden, maar moet me werkelijk inhouden.

Als de boeken geleverd worden, er een dikke excuusbrief komt en een vergoeding voor de gemaakte onkosten (telefoontjes, printjes, kopieën)

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 13 september 2017 om 08:58 geantwoord

Heeft op 13 september 2017 om 09:15 geantwoord

Nee, niet tevreden. Ik heb een email ontvangen dat het pakket op 5 september voor een deel is opgestuurd naar PostNL . Het lijkt er sterk op dat Van Dijk moedwillig foutieve informatie verstrekt, als zoethoudertje. Wat mij alleen nog maar bozer (woedend!) maakt. Ik vind dit niet geloofwaardig en verwacht op zijn minst dat men aan alle gedupeerde kinderen en ouders een oprechte excuusmailtje of brief schrijft. Niet alleen een reactie n.a.v. deze klacht.

Dat de kopieerkosten vergoed mogen worden vind ik Ok. Er moet echter de komende tijd nog heel wat gekopieerd worden, vrees ik, dus dat heb ik nog niet allemaal paraat. (En dat er sprake is dat dit bij hoge uitzondering zal worden vergoed: schandalig. Dit zou de norm moeten zijn: VanDijk blijft in gebreke bij duizenden klanten. Zij moeten uit zichzelf met een oplossing komen.

En beter communiceren!

Maar een nota voor gemaakte kopieerkosten zal worden opgestuurd!

Groet,

Annemiek Wijnja

Alle klachten die gemeld zijn door Miekwijn