Klacht: Boeken nog niet binnen en klantenservice ontzettend slecht

op 10 september 2018 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondertussen wacht ik al weer langer dan een half uur aan de telefoon om iemand te spreken over mijn probleem. Want ik heb boeken besteld een enige tijd geleden en niks ontvangen, een paar keer eerder gebeld zonder succes waardoor ik aardig wat bel minuten kwijt ben. Nu moet ik morgen naar school en heb ik nog steeds geen boeken ontvangen en niemand gesproken. Ik snap dat de mensen daar het druk hebben in deze tijd maar dit is niet normaal meer.

Gewenste Oplossing:

Als de klantenservice goed werkt en ik mijn boeken morgen ochtend ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 12 september 2018 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sanne,

Onze excuses voor de lange reactietijden. Het is momenteel erg druk bij ons. Je pakket is op dit moment onderweg en zal eind deze middagbegin avond worden bezorgd.

Met vriendelijke groet,
Studystore

Alle klachten die gemeld zijn door Sannelieverd12