Klacht: boeken niet geleverd

op 05 september 2016 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 06 september 2016 om 08:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Maxmara,

Wat vervelend dat jij je pakket nog niet hebt ontvangen!

Wij hebben je pakket op 19 augustus 2016 overgedragen aan Post NL. Het pakket is door Post NL afgeleverd op het adres wat bij ons in het systeem bekend staat.

Wanneer je het pakket rond die datum niet hebt ontvangen vernemen wij dit graag, wij gaan dan zorgen voor een vervangend pakket.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door maxmararijkaart