Klacht: boeken licht beschadigd aan kaft moet de boeken volledig aankopen.

op 25 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Bij het inleveren van mijn dochter haar mavo 2 boeken op school waren twee boeken afkeur. Werden niet terug ingenomen. De boeken waren licht beschadigd.aan de kaft. Ook ik dacht ik heb een verzekering op de boeken dat zit goed, niet dus. Binnen twee dagen rekening op de mat 93,60 euro.
Met van dijk gebeld gezien dat ze niet op mijn drie mails reageerde. Mijn klacht gemeld en verteld dat ik me niet kon vinden dat de boeken volledig afkeur waren. Hun reactie de boeken waren van van dijk zelf en die konden ze niet meet uitgeven. stomverbaasd als je een krant leest zie je toch ook dat deze gelezen is.Vind dat van dijk in een macht positie zit. kon de boeken voor een herkeuring op eigen kosten wel op sturen maar de boeken kreeg ik dan niet meer terug. het kost je alleen maar meer geld.En zo maken ze je bang. En van dijk maar reclame maken dat ze zo groen zijn ha ha laat me niet lachen.

Dat ik een derde van de aanschaf waarde moet betalen vind ik redelijk gezien dat de boeken gewoon weer door gegeven kunnen worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 26 juli 2017 om 09:40 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Passon,

Wij vinden het vervelend dat er 2 boeken zijn afgekeurd die volgens u nog in goede staat zijn om te hergebruiken.

Daarom willen wij de boeken graag voor een 2e keer beoordelen, u mag de boeken naar ons antwoordnummer retourneren. Ik zal ons antwoordnummer naar het e-mailadres mailen die u bij uw gegevens heeft vermeld. Wanneer wij constateren dat de boeken niet voor een 2e keer bruikbaar zijn, zullen wij de artikelen weer aan u retourneren uit coulance.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

^Annemiek
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door c.passon