Klacht: boeken kwijt

op 11 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben de boeken opgestuurd naar van dijk
Nu vertellen ze dat er 2 boeken niet bij zitten terwijl wij deze op zeker erbij hadden gedaan.
Vervolgens sturen ze een rekening van 95 euro voor die boeken.
die ook nog eens niet nieuw waren toen wij ze kregen.
ook hadden we voor die boeken een verzekering bij ze maar als nog is hun waarheid de enige en kan je dus gewoon betalen.
vindt dit pure oplichting !!!

Gewenste Oplossing:

Als hun bekennen dat ze zelf fout zijn en niet de mensen nieuwe boeken laten betalen terwijl hun ouwe zooi uitgeven aan de leerlingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 11 augustus 2016 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Dijk,

Wanneer u huurboeken per post inlevert, is het belangrijk een verzendbewijs te bewaren. Op basis hiervan kunnen wij herleiden wat er met de ontbrekende boeken is gebeurd. Indien u ons een foto of scan van het verzendbewijs kunt toesturen per mail, kunnen wij dit nader voor u onderzoeken.

De regeling die u heeft afgesloten voor vervanging bij schade of diefstal is slechts geldig voor waterschade, brandschade en ontvreemding door derden en kan helaas bij incomplete inlevering niet gebruikt worden.

Graag zien we het verzendbewijs, onder vermelding van het klantnummer van Celinda, tegemoet.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Celinda2000