Klacht: Boeken betaald maar niet ontvangen

op 04 september 2017 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 augustus heb ik het boek Custom Bundle Brain and Behaviour online besteld bij StudyStore. Vervolgens kreeg ik telkens mails dat de bezorgdatum was gewijzigd. Als ik klik op het track and trace nummer krijg ik een melding van PostNL dat het nummer niet gevonden is. Omdat ik het boek per 4 september echt nodig heb, heb ik hetzelfde boek op 30 augustus nogmaals besteld. Weer precies hetzelfde verhaal met vertraging en een fout track en trace nummer. Wel inmiddels twee keer hetzelfde boek betaald zonder dat ik hem heb!

Gewenste Oplossing:

Als ik minimaal 1 exemplaar van het boek deze week nog ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 25 september 2017 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Beausanne