Klacht: boeken besteld maar e-book gekregen

op 31 mei 2021 over Katja Callens in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb boeken besteld op 5 mei. Dit bleken geen boeken maar eboeken te zijn. Dit werkt voor mij niet. Ik wil graag mijn geld terug

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld terug en mij uitschrijven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht mstad

1 maand geleden - Ik zie geen reactie onder de oplossing. Geen oplossing dus volgens mij!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 02 juni 2021 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Marjolein,
ik had een heel bericht getypt, maar blijkbaar is deze niet geplaatst.

We werken enkel met digitale boeken zoals duidelijk vermeld op de verkooppagina. Digitaal is beter voor het milieu en kostenbesparend.

Daarnaast vraag ik me af waarom je ons niet mailt als je een vraag of klacht hebt. Deze site staat los van ons en bekijken we ook niet regelmatig.

Wil je dus contact met mij dan raad ik je aan om mij te mailen op [email protected]

Groetjes
Katja

Alle klachten die gemeld zijn door mstad