Klacht: Boeken

op 02 september 2018 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 03 september 2018 om 08:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jason010_,

Wat vervelend dat u de boeken retour heeft ontvangen.

Wij kunnen zien dat de boeken hier nooit zijn aangekomen en dat u hierover nog niet eerder contact met ons heeft opgenomen. Wij willen u daarom doorverwijzen naar onze klantenservice.

Het beste kunt u contact opnemen met onze klantenservice, hun kunnen u een coulance voorstel doen (088-20 30 303).

Vriendelijke groet,
Annemiek

Heeft op 04 september 2018 om 00:07 geantwoord

Ik wil het gauw opgelost hebben

Alle klachten die gemeld zijn door Jason010_