Klacht: Boek gestolen, toch boete.

op 11 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Hooi,

In me toetsweek was mijn economie boek gestolen. Het ging zo: Ik had mijn economie toets op de 1e dag van mijn toetsweek. Toen begon de toets, en zei de juf dat we allen onze boek in onze tassen moeten doen en die achterin leggen. Toen ik klaar was en naar huis ging zag ik me boek niet meer, dus ik wist al dat hij gestolen is, maar weet niet precies door wie. Dus ik meldde dat aan VanDijk, en de post bij mij word elke Dinsdag om 17:00 opgehaald, en dan zegt VanDijk dat ze het een dag van te voren hebben gekregen. Ja sorry ik kan er ook niks aan doen dat hij elke dinsdag, de post wordt opgehaald. Dus ik kreeg bij de inleverdag een brief met een boete van €80,20. Voor maar 1 boek. Dat is echt ongeloofelijk veel. En als ik het goed begrijp is nog de Administratiekosten met €5,90 gestegen voor maar 1 papier uit te printen. Ik vind dit eigenlijk erg bizar, en ik ben nog nooit eerder een boek kwijtgeraakt/gestolen, maarja.

Ik zal tevreden worden als ik gewoon de hoge boete niet zal hoeven te betalen en dat ze ook inzien dat het erg veel is. Als de boete 20/30 euro zou zijn, dan zou ik het wel begrijpen en vast wel gaan betalen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 12 juli 2017 om 08:15 geantwoord

Beste Erdinc,

Wat vervelend dat er een boek is gestolen!

Wij hebben het even voor je uitgezocht en zien inderdaad dat je op 4 juli 2017 contact met ons hebt opgenomen over het boek wat is gestolen. Op 5 juli 2017 hebben wij het formulier 'regeling vervanging bij schade of diefstal' ontvangen, helaas zat hier geen aangifte van de politie bij, deze had er officieel wel bij moeten zitten.

Omdat je optijd met ons contact hebt opgenomen en wij het formulier van je hebben ontvangen, ga ik er voor zorgen dat het artikel \"Pincode (5e editie) onderbouw vmbo-kgt\" (artikelnummer 7958739) als ingeleverd in ons systeem komt te staan. Je gaat hier geen schadenota van ontvangen.

Vriendelijke groet,

^Annemiek