Klacht: Boek besteld en een boek geretourneerd, maar geen boek en ook nog geen geld

op 28 september 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Nav boekenlijst hebben wij boek besteld, maar later bleek dat er geen accescode bijzat. Iom klantenservice boek gehouden totdat de juiste uitgave er was. Enige weken later kregen wij een mail met hoe te handelen. Foute uitgave retour en nieuwe bestellen. Dit was begin september. Van het teruggestuurde boek nog altijd geen geld terug en nieuwe boek wordt ??????? geleverd. Telefonisch onbereikbaar, op mail wordt niet gereageerd. Via twitter reageerde men 1x en toen bleef het stil. Ik heb nu twee boeken betaald, maar geen boek ontvangen. Zou er een faillissement in de lucht hangen?

Als ik mijn geld van het geretourneerde boek eindelijk terug heb en weet wanneer mijn andere boek geleverd wordt. Als dit te lang duurt ook van dat boek geld terug en betalen bij levering.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 30 september 2016 om 13:12 geantwoord

Beste Jessy,

Het geld van het geretourneerde boek is gecrediteerd, dus wordt zo snel mogelijk op uw rekening gestort. Wat betreft het nog te leveren boek. Voor dit boek hebben we een spoedorder aangemaakt zodat het zo snel mogelijk bij u op het bezorgadres wordt geleverd.

Studystore

Alle klachten die gemeld zijn door Jessygroot