Klacht: Boeit ze niet veel

op 20 juli 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb ene Grita gesproken. Op de website van arriva zelf en 9292.nl kun je je reis plannen en bijbehorend abonnement zoeken mét prijs. Ik kwam uit op Altijd Vrij Gelderland. Voor €133,50. Helaas kon ik het desbetreffende abonnement NERGENS voor die prijs vinden. Ze maken reclame voor een incorrecte prijs. Hieropvolgend heb ik Grita gesproken. Die op geen enkele wijze mij tegemoet wilde komen. Geen service. Nul. Ook probeerde ze de schuld af te schuiven op 9292.nl. Maar helaas geeft de reisplanner van arriva.nl precies het zelfde advies. Na gevraagd te hebben of ik een leidinggevende mocht spreken werd mij dat geweigerd. Haar woorden: ”Ook al was de leidinggevende er ik zou je toch niet doorverbinden”. Verschrikkelijk onbeleefd.

Enige tegemoetkoming? serieus genomen worden door de klantenservice.... of wat je klantenservice kan noemen??? Echt een nare ervaring dit. Verwachtte dat er elk moment een middelvinger door de telefoon zou komen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gedu