Klacht: Bodems op

op 03 februari 2014 over New York Pizza in de categorie Horeca

Ik bestelde een bestelling via newyorkpizza.nl en ik gebruikte de coupon voor 2 Italian bodem 30 cm pizza’s voor 18 euro.
Ik werd meteen gebeld dat ze alleen nog kleine bodems hadden en dat ze er een garlic bread bij konden doen ter compensatie.
Ik ben hiermee maar akkoord gegaan. Bij nader onderzoek bleek dat ik ook 2 kleine pizza’s voor 15 euro had kunnen bestellen, en daar een garlic bread los bij had kunnen bestellen voor exact dezelfde prijs.

Ze geven dus 0 compensatie, en verkopen je gewoon iets anders voor dezelfde prijs. Een extra dessert of blikje drinken erbij zou al schelen, maar de compensatie moet uit henzelf komen. Erg jammer, erg kwalijk van zo’n groot bedrijf.

Dus voor iedereen die dit leest: ga niet zomaar akkoord met een ‘compensatie’ die ze aanbieden, ook al heb je al online betaald. Je wordt namelijk helemaal niet gecompenseerd als het aan hen ligt. Een knoflookbroodje moet je bij de bestelling doen als ze een bepaalde soort pizza niet meer kunnen leveren, niet als je twee veel kleinere pizza’s krijgt voor hetzelfde geld.

Ik hoop dat er nog een eerlijke compensatie kan komen, want hier ben ik niet blij mee. Omdat ik al betaald had via iDeal was het lastig om de bestelling terug te nemen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dextermanus