Vandaag 16-7-2021 weer geen krant ontvangen!!!
Vind het nu toch wel een beetje te gek worden!
de laatste paar weken al een keer of 5 geen krant gehad!!
Heb ook geen tijd om iedere keer zo lang aan de tel te wachten om... Lees meer
Regelmatig wordt de krant te laat bezorgd,
het is nu 7,35 uur en nog geen krant mogen ontvangen , dit is erg irritant.
Ik vind dat BN De Stem hier wel wat meer aandacht aan mag besteden als je in... Lees meer
In plaats van BN De Stem ontvangen op 8 juli de Volkskrant Lees meer
Vanmorgen gebeld dat wij geen krant hebben ontvangen. Vanmiddag liep ik buiten en vond een paar straten verder zeker 6 a 7 kranten van vandaag, gewoon weggegooid. Lees meer
Hallo,
Na 35 jaar abonnee BNdeStem heb ik deze enige tijd opgezegd door slechte bezorging en er geen verbetering in het vooruitzicht was.
Nu heb ik bij wijze van test op bezorging een proefabonnement genomen voor een periode van 5 weken.
Nu blijkt... Lees meer
sinds enkele maanden is er geen krant bezorgd. Wij hebben hiervoor een opschorting gekregen van het abonements geldt met de beloften dat de bezorging weer hervat zou worden. Die hervatting heeft slechts kort geduurd en nu is er alweer minimaal... Lees meer
Onze bezorger brengt de kranten rond met zijn brommer.Daar hij meestal een half uur vroeger komt dan ik uit bed moet ( 6.10) en ik daar dus wakker van Word is dit zeer irritant. Graag een krantenbezorger die met de... Lees meer
Binnen 5 weken 4 maal geen krant gekregen.
Dure hobby. Lees meer
woensdag 30 juni en donderdag 1 juli 2021 geen krant Lees meer
zie ook mijn vorige melding van deze week. Het is uw bezorger ondanks uw intensieve bemoeienis niet gelukt ons tuinhekje op een gewone wijze open te doen (het sluiten hoeft niet eens voor ons). Het lijkt wel een kwestie van... Lees meer