Wij hebben nu al 4 dagen achterelkaar geen krant ontvangen en de weken hiervoor ook al 5 of 6 keer niet. Wij hebben dit constant doorgegeven zowel telefonisch als via de website. Wij hebben 2 keer met de klantenservice gebeld.... Lees meer
Op 29 september tegen 09:00uur melding gemaakt geen krant ontvangen, uiteindelijk werd de krant om 09: 15 uur in de bus gedaan ruim te laat helaas.
Tot onze teleurstelling ook nog de verkeerde editie, Oosterhout ipv Etten-Leur /Moerdijk.
Helaas gaat het de... Lees meer
Ik heb een abonnement, zaterdag 25 september is er weer geen krant bezorgd .
Ik zou het prijsstellen als U het de kosten a 4,10 wilt terug storten op het rekening nu.
bij U bekent Lees meer
De maandags contributie is met 9 euro verhoogd
Ben het niet eens en waarom??????? Lees meer
Vandaag voor de zoveelste maal deze maand de krant niet ontvangen.
Na dit gemeld te hebben ( zaterdag) werd beloofd een bon te ontvangen.
Jammer niet ontvangen.
Ik ga mij nu beraden of ik mijn abonnement ga handhaven. Lees meer
Steeds vaker gebeurt het dat er geen krant bezorgd wordt, of eventueel te laat in de middag. Als dit in de toekomst nog maar gebeurd, zie ik mij genoodzaakt mijn abonnement bij uw krant op te zeggen. Dit is trouwens... Lees meer
Vanaf zaterdag geen krant ontvangen maandag om 2uur na iedereen in de straat gebeld heb wij zijn het spuugzat nu woensdag 12 uur nog steeds niets heb al gebeld maar haal niets uit als het op deze manier doorgaat... Lees meer
slechte en veel te late bezorging afgelopen weken, 17 sept geen krant, 18 sept krant zonder zaterdag bijlage, 21 sept geen krant. Hoe wordt dit verrekend want de afschrijving gaan gewoon door. klachten zijn deels gemeld Lees meer
Al maanden komt de krant ruim na 7 uur Lees meer
Week 37 is er bij mij geen enkele krant bezorgd, daarover is geen enkele communicatie mogelijk.
Telefonisch is er geen doorkomen aan.
Aantal exemplaren bij verkooppunten is erg snel uitverkocht, er zijn er veel te weinig. Lees meer