Klacht: verschillende punten over mijn BMW 318

op 03 april 2018 over BMW in de categorie Automerken

Mijn vorige BMW waren de zetels aan het schiften het vliegwiel is stuk gegaan en distributieketting.
Toen heb ik een nieuwe gekocht wegens te hoge onkosten distributieketting en gevraagd of het leer sensatec nog dezelfde kwaliteit had als vroeger, het antwoord was dat ze te veel problemen hebben gehad en dat de kwaliteit nu beter was.

Bij levering van mijn nieuwe auto na 2 maanden kwam ik er achter dat ze mij een BMW geleverd hadden die ik niet gevraagd heb.
Ik kon mijn achterste zetels niet plat leggen mijn binnenverlichting was anders en mijn verwarming.

Voor de achterste zetels, dat kon in eerste instantie niet aangepast worden daarna konden zij dit wel aanpassen maar ik moest een kostprijs betalen van 650 € dit heb ik niet laten uitvoeren wegens een foutieve levering en een te hoge kostprijs.
Na 1,5 jaar begon mijn zetel aan bestuurders ook weer opnieuw te schiften, dit hebben ze opgelost onder garantie.
Nu is mijn rugleuning bestuurders kant ook aan het schiften en opnieuw de zitting van bestuurders kant die al vervangen is. Ik was vorige week mijn auto aan het poetsen kom ik erachter dat de berging in mijn koffer onder water staat en vandaag kom ik erachter dat het gedeelte waar mijn batterij zich bevind ook half onder water staat Morgen heb ik een afspraak gemaakt bij Bëlien in Neerpelt.
Ik ben benieuwd welke verklaring dat ze nu afkomen ( dit hebben wij nog nooit meegemaakt en als je dan de techniekers aanspreek verklaren zij dat dit wel bepaalde ziektes zijn van dit model

Is dit BMW waardig
Zie: sensatec zetelbekleding van BMW - Autoforum
Als dit niet op een fatsoenlijke manier wordt opgelost zal het mijn laatste BMW zijn die ik gekocht heb, op een periode van 4 jaar heb ik 3 BMW gekocht.
Ik wacht de reactie van jullie af en hoop dat jullie mij niet in de kou laten staan gelijk de vorige keer en deze keer een fatsoenlijk oplossing voor mij hebben.

Met vriendelijke groeten,

Jacky Vangeneugden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacky Vangeneugden