Klacht: Gebroken distributieketting

op 20 juli 2018 over BMW in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22-5-2018 via info@bmw.nl een klacht ingediend en coulance gevraagd omdat bij mijn BMW 320d uit 2012 bij 157000km de zogenaamd de onderhoudsvrije distributieketting is gebroken. Rekening 4452,- euro!!!
Afgelopen weekend nogmaals een mail gestuurd met een leesbevestiging, maar totaal geen reactie.
Zelfs niet dat de klacht in behandeling is genomen.
Ik vindt dit ronduit zeer klantonvriendelijk.
Als je een auto wil kopen likken ze je hielen en zodra er een probleem is zijn ze op eens niet thuis.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik als klant serieus genomen wordt en er een coulanceregeling komt.
Afhankelijk van de afhandeling zal dit mijn laatste BMW zijn en zal niet schromen om dan diverse media in te schakelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PetervanV