Klacht: BMW Nederland BMW Kalfsbeek bedreigt consumenten

op 26 maart 2019 over BMW in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag BMW,

Ik wens mijn klacht van 8 maart aan u kenbaar te maken. Op deze datum intimiderend door dhr. Noordam van BMW Kalfsbeek te woord gestaan en tevens bedreigd. Hij nodigde mij zelfs uit om mij de waarheid over mij te vertellen buiten de vestiging en zei dat hij meer wist over mij dan ik dacht.

Ik heb deze klacht onder de aandacht gebracht van tv programma Radar

Ik wens dat deze situatie als klacht wordt beoordeeld en dat ook een standpunt vanuit de directie van BMW Nederland wordt ingenomen.

De klachtelementen zijn reeds benoemd en de documentatie is middels eerdere mailcorrespondentie inzichtelijk.

Tevens wens ik dat ik schadeloos wordt gesteld voor de primaire reparatie die niet noodzakelijk was.

mvg.

Gewenste Oplossing:

Schadeloosstelling primaire reparatiefactuur

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Independent Solutions