Klacht: Blouses afgeprijsd binnen ruilperiode

op 04 juli 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenmorgen ,

Mijn zoon heeft twee blouses gekocht. Twee weken later wil hj er nog 1 kopen. Hij ziet dat ze zijn afgeprijsd. 50 procent. Terug gegaan met de bon en het verteld. Zij kunnen er niks aan doen. Klantenservice gebeld en zij zeiden hetzelfde. Wat een slechte service. Ik werk bij van haren schoenen filiaalmanager. Wij geven direct het verschil terug. Het bedrijf is dat ook verplicht. Ben ook woedend. Wat een slecht bedrijf.

Mvg Monica Corona

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik als zij het verschil terug geven. Dan blijven wij klant. Of evt een tegoedbon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monicacorona