Klacht: Blouse gekrompen na het wassen

op 10 juli 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een rose blouse gekocht met strikjes. Ik was er erg blij mee. Tot ik de blouse ging wassen. Op het wasvoorschrift staat duidelijk vermeld op 30 graden wassen. Dit doe ik met al mijn kleding. De blouse heb ik in een kort programma van een half uur op 30 graden gewassen. Toen ik hem uit de wasmachine haalde was het een andere blouse . Een stuk korter. Omdat we vaak kleding kopen bij zara dacht ik geen probleem. Ik ga er mee heen. Ik vandaag in Groningen naar zara. Alles uitgelegd. Zeggen ze gewoon hier jan ik u niet mee helpen. Wilt u een nieuwe kopen? Nou nee dus. Een zeer slechte service.

De blouse was zelfs nu in de aanbieding. Ik heb er nog 25.95 voor betaald. Nu is hij maar 12.99. Ik had verwacht dat ze zouden zeggen u krijgt een nieuwe blouse. Dan had ik hem in het vervolg met de hand gewassen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mikaela1