Klacht: Blokkerig beeld en regelmatig roze beeld+ vermoeden slecht internet

op 30 juni 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Vanaf het begin dat wij glasvezel hebben zijn er problemen geweest met het interactieve TV-ontvangst.
Op onregelmatige tijden hebben we blokkerig beeld en bij het opstarten van de interactieve ontvanger hebben we wekelijks wel een keer roze beeld.
Daarvoor is al diverse keren gebeld, maar het blijft bij een melding en het probleem wordt niet opgelost.
Nu zijn er waarschijnlijk ook problemen met het internetontvangst.
Ofschoon ik mijn mail nog steeds ontvang hoor ik op mijn computer steeds meldingssignalen dat mijn Verbinding met het apparaat verbroken is, waarna een paar seconden later het signaal klinkt dat het apparaat weer is verbonden.
De storing is weer gemeld, maar nog niet opgelost.

1e - de genoemde problemen worden opgelost.
2e - ik wil de mogelijk krijgen een andere provider te kiezen die signaal over glasvezel aanbied.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 30 juni 2017 om 16:12 geantwoord

Goedemiddag meneer Duifhuis,

Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken over de klacht die u ingediend heeft m.b.t. de problemen op uw Entone ontvanger. Wij hebben afgesproken dat wij het onderzoek gaan afwachten van mijn collega's en dat u daarop een terugkoppeling krijgt in de vorm van een oplossing. De oplossing staat hierin nog open. Uiteraard streven wij ernaar dit binnen 5 werkdagen terug te koppelen aan u. Ook hebben wij afgesproken dat als blijkt dat het niet mogelijk is de box stabiel te laten werken, dat wij een andere oplossing voor u gaan bekijken.

Mylène de Winter
Caiway Webcare

Heeft op 01 juli 2017 om 12:32 geantwoord

Een half uur naar mijn klacht op de site ben ik gebeld door Caiway.
Waarom ik mijn klacht op Klacht.nl geplaatst heb?
Ik heb hun uitgelegd dat ik al vanaf 2014 steeds dezelfde klacht heb gemeld, maar er geen oplossing geboden werd.
Nu is er wel actie door Caiway aangeboden.
Mij is een nieuwe ontvanger aangeboden en mijn glasvezelnet wordt doorgemeten. Ik wacht nog op de oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem D