Klacht: Blokkeren eenrichtingsverkeer AH thuisbezorgd.

Bewonerkadijken. op 13 december 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op maandag 13 december rond 21:00 blokkeert de AH bezorger de Laagte kadijk in amsterdam.
Na 10 minuten wachten komt de bezorger die rijdt in bestelwagen met kenteken VFN-85-G retour. Ik spreek hem erop aan dat hij langere tijd een eenrichtingsverkeerweg blokkeert en er voor mij geen mogelijkheid tot keren is. Er wordt gezegd dat ik had kunnen zien dat zijn gevarenlichten aanstond. Echter dat is niet het geval omdat hij na een bocht in de weg staat. Ik moet maar achteruit rijden en niet zo moeilijk doen. Hij is nog bezig, kan de adressen niet vinden van 3 klanten en de navigatie had hem hierheen gebracht. Ik geef nog het advies dat hij op het entrepotdok kan staan waar de auto’s wel kunnen passeren. Er wordt geen intentie getoond om de wagen door te rijden en hij wordt onvriendelijk. Graag zie ik dat deze chauffeur/bezorger op zijn gedrag wordt aangesproken.

Graag zie ik dadt de chauffeur op zijn gedrag wordt aangesproken en dat dit aan mij wordt teruggekoppeld

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bewonerkadijken.