Klacht: blokkeren 0900 en 0909 nummers

op 09 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kan deze niet blokkeren ook niet na diverse keren contact met Klantenservice
Bij vorige providers zette ik deze altijd ook op non actief.
Afgelopen maand heeft er een doorschakeling o.i.d. naar enkele van deze nummers plaatsgevonden waardoor ik op onnodige kosten ben gejaagd .

Gewenste Oplossing:

De nummers blokkeren, anders schadevergoeding of kosteloos het abonnement beeindigen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andries46