Klacht: blokker treinkaartje werkt niet!

op 04 februari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari 2014 heb ik dus een blokker treinkaartje gekocht een kaartje met een chip…deze wil ik vandaag gebruiken…maar het apparaat zegt dus dat ik een ongeldig vervoersbewijs heb….kortom ik moet dus dubbel betalen om op plaats van bestemming te komen…HOE EN WAAR kan ik mijn geld terug eisen van het blokker treinkaartje

Gewenste Oplossing:

Geld terug van het blokker NS treinkaartje

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 februari 2014 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

opvraag originele vervoerbewijzen voor beoordeling

Alle klachten die gemeld zijn door brigje