Klacht: Blokkade wordt maar steeds niet verwijderd

op 01 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simpel had mijn simkaart geblokkeerd omdat ik de vorige maand voor 80 euro had gebeld. Dat vinden zij teveel en dan blokkeren ze de mogelijkheid om te bellen en om smsjes te verzenden en ontvangen. Inmiddels is het hele bedrag voldaan (al 5 dagen geleden!!!!) en staat ook op Mijn Simpel (mijn persoonlijke pagina bij Simpel) dat er 0 euro te betalen is, maar de blokkade is er nog steeds niet af. Klantenservice (een lachertje, want service kennen ze niet!!!!) interesseert het helemaal niets, ze komen met allemaal smoesjes over vertragingen op het netwerk (nu al 5 dagen, wat voor netwerk is dat? Met postduiven???) en ze doen helemaal niets. gewoon afwachten maar zeggen ze! Je kunt niet worden teruggebeld door een medewerker of manager, per e-mail een klacht indienen kan, maar antwoord binnen 14 dagen…dus daar schiet je niets mee op. De wachttijd bij de klantenservice is minimaal 15 minuten per keer en als je ze dan spreekt krijg je niets dan onzin te horen.

Haal die blokkade eens van mijn telefoon af en meld klanten pro-actief als er storingen zijn. Ik betaal nu al een maand voor niets (want belminuten en MB's kun je niet meenenemen naar de volgende maand bij Simpel) dus graag compensatie hiervoor.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel