Klacht: Blokkade vanaf juni

op 18 december 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Sinds juni ondervind ik al geregeld blokkades van KPN omdat ik facturen niet betaald heb. Na contact te hebben gehad met de klantenservice moest ik een betaalbewijs sturen naar het opgegeven e-mailadres. Dit gedaan en werd weer aangesloten na 2 maanden. Iets meer dan een maand later (september) opnieuw afgesloten zonder enig bericht. Na lang bellen en chatten kwam er uit dat ik de eerder genoemde factuur nog altijd niet betaald zou hebben. Weer het bewijs gestuurd (zo’n 6 keer) en meerdere klachtenbrieven. Is niets mee gedaan, maar wel een brief gekregen dat de klacht is afgehandeld en ik de factuur moet betalen. Ondertussen al vanaf juni zonder werk door de fouten bij KPN, en de factuur staat in MijnKPN wel als betaald. Nu hebben ze zelfs de afgelopen drie maanden de incasso niet gedaan, maar zelf overmaken mag ik niet van hun. Mijn telefoon wordt afgesloten deze week, terwijl de fout bij KPN ligt. Ik heb hun zelfs al een factuur gestuurd van alle gemaakte kosten (loopt ondertussen al ver boven de 7000 euro), die wil ik ook betaald hebben.

Als ze me opnieuw aansluiten en de facturen eens op betaald in hun systeem zetten. Bewijs genoeg dat ik het wel heb overgemaakt, maar ze willen extra geld zien. Daarnaast moeten zij mijn factuur, opgesteld door een advocaat, betalen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TessaG