Klacht: Blokkade van OV chipkaart halen lukt niet

op 30 november 2018 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Anderhalve week geleden heb ik mijn factuur betaald. Nog steeds kan ik mijn ovchipkaart niet deblokkeren. Wel is er telefonisch bevestigd dat alle rekeningen zichtbaar voldaan waren. Wel zag ik dat een verzoek voor het stopzetten automatisch opladen klaar stond. Dit verzoek komt niet van mij! Ik kan nog steeds niet reizen met mijn OV chipkaart wat mij extra kosten oplevert.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn saldo van mijn OV chipkaart gedeblokkeerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yentlgri