Klacht: blokkade emailadres

op 10 augustus 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
mijn freeler. account is ooit overgegaan naar kpn. Sinds enige weken worden sommige door mij vertrouwde emails door kpn als spam gecodeerd. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die spamvermelding en blokkade wordt opgeheven?
Opm.: ik heb geen abonnement bij kpn, alleen het freeler account loopt via kpn.
leo van viersen

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer de door kpn ingestelde spam mails worden opgeheven en ikzelf kan aangeven wat wel of geen spam is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leoenhenny