Klacht: Blokkade

op 17 januari 2020 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Blokkade van telefoon ivm 7,50 achterstand terwijl deze op 23-12 betaald is ik heb veel gebeld geapt gemaild maar helaas geen oplossing ik heb bewijs meegestuurd maar word niets meegedaan inmiddels abonnement opgezegd want tis niet de eerste x vind het jammer ben al maanden bij simpel en ook de rest van t gezin maar ze gooien er nu ook nog eens 15 euro kosten bij op terwijl de fout niet bij ons ligt!!!!

Gewenste Oplossing:

Blokkade eraf en de 15 euro eraf en weten waar die 7,50 dan betaald is gebleven is

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 17 januari 2020 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ekkelstone76