Klacht: Blokkade

op 07 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 weken geleden nummer geblokkeerd nadat ik een achterstand had met betaling. Ging over de maand mei. 2 weken geleden alles betaald Inc nieuwe maand. Afgelopen woensdag gebeld met de vraag wanneer weer aangesloten?? Alles was goed vertelde ze en met een dag kon ik weer bellen. NIET dus!! Net weer gebeld met de vraag en kreeg als antwoord dat ze wat vertraging hebben in het systeem. Dus kan ergen volgende week worden dat ik mijn mobiel weer kan gebruiken!! Als ik vertraging heb met betalen word ik dus afgesloten! Als teke2 vertraging heeft…. mag dat dus zomaar en noet je als klant maar wachten

Gewenste Oplossing:

Tevreden met een compensatie voor de tijd dat ik geen gebruik kon maken van mijn telefoon terwijl ik daar wel recht op had!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra75