Klacht: blokkade

op 08 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wegens buitensporig hoog belgedrag (let wel op 42 euro)
is mijn nr geblokkeerd.Op 26-6-2012 100 euro overgemaakt.
We leven nu vrijdag 6 juli en ben nog steeds onbereikbaar.Drie dagen geleden gebeld waarom dit zolang moet
duren,het antwoord is “we hebben een verstoring”.Er deze verstoring is opgelost zijn we 2 wkn verder vanwege het luttele bedrag van 42 euro.

Gewenste Oplossing:

Geen zeg contract op dat loopt tot eind vh jaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door pizza146