Klacht: bloemkool maaltijd

op 15 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste albertheijn.
Ik maximme verhagen ik heb van de week een bloemkoolmaaltijd gehaald.
Maar wat was er nou er zat een keiharde stronk in waar ik op heb gekauwd.
Met de gevolgen van dien mijn tand is daardoor gescheurd en loop nu dus met een blote zenuw.
Ik wil dit toch even mededelen aangezien ik zelf ook bij de albertheijn werk en ik dit toch echt wel slecht vind van de productie.
Dit word namelijk weer is een duur tandartsgrapje.
Zelf neem ik nooit bonnetjes mee. Dus dit kan ik helaas niet zo bewijzen .
Daarin tegen is dit niet de eerste keer en heb ik ook nog een filmpje van de vorige keer . waarin te zien is dat het heel hard is en niet hoort in een maaltijd.
Ik ben bang dat als er niks van gemeld word er misschien nog andere klanten zijn die het zelfde mee gaan maken.
En dat gun ik niemand !

Gewenste Oplossing:

Ik zou het erg fijn vinden als hier extra aandacht aan besteed word aangezien het niet de eerste x is.
Het kost mij weer veel geld om mijn kies te reparenen terwijl dit niet nodig zou moeten zijn.
Dus ik zou graag willen dat dit word gemeld bij de productie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maximme