Klacht: bloedhete zeer teleurstellende kamer

op 28 juni 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

op 24-6-2016 zijn wij getrouwd en we besloten om de bruidsuite in hengelo kamer 611 te boeken,toen wij de bloedhete kamer in kwamen bleek dat er in onze kamer (230 per nacht incl ontbijt) geen airco aanwezig was ,wel was er een ventilator neergezet,de minibar was leeg en van de douche,het bubbelbad en de sauna hadden de kraan van het bubbelbad en de deur van de sauna zeer nodig onderhoud nodig,voor de rest zag de kamer er mooi uit, door de warmte hebben wij haast niet geslapen,gelukkig was het ontbijt de volgende ochtend dik in orde,toen wij daarna thuis kwamen zaten we allebei onder de rode bultjes opgelopen die nacht in het bed van het hotel,toen wij de volgende morgen begonnen met melden dat wij bij een kamer van 200/nacht wel airco verwachte keek de receptie ons aan alsof hij het in keulen hoorde donderen,wij zijn maar huiswaarts gegaan na deze zeer teleurstellende 1e ervaring met van der Valk ,wij hebben betere kamers gehad bij andere hotels voor de helft van de prijs

Wij zijn tevreden als van der Valk eens goed de kamer na inspecteerd en hoe ze het met ons willen oplossen dat laten wij aan van der Valk zelf over,wij zijn erg benieuwd maar verwachten niets

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nvdstelt