Klacht: Blinde onwil om naar feiten te kijken.

op 15 maart 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Halverwege december 2015 werd ik door hen gesommeerd een achterstallig bedrag van mijn Ditzo verzekering te betalen. Als niet, dan zou er een kantonrechtzaak van komen. Op 24-12 maakte ik het boetebedrag over naar van A, en het achterstallig bedrag naar Ditzo.
Toch liet van A. de rechtzaak doorgaan, ofschoon ik ze nadrukkelijk had duidelijk gemaakt dat alle bedragen waren betaald. Nu willen ze mij laten opdraaien voor de gerechtskosten die ze door hun eigen nalatigheid niet hebben geannuleerd. Ze zijn niet voor rede vatbaar. Ik heb alle stukken overlegd, alles meerdere malen uitgelegd en nog proberen ze me met intimidatie en niet met kennis van zaken en gezond verstand onder druk te zetten. Praktijken die niet in dit land zouden moeten voorkomen.

Als ze hun gedram staken en de hand in eigen boezem steken, zullen ze zien dat ik alles keurig netjes en op tijd heb betaald, zowel aan hen als aan de zorgverzekeraar. De gerechtskosten zijn veroorzaakt door hun eigen nalatigheid of verwarring. Ik heb hen op tijd hierover geïnformeerd en gewezen op het afzeggen van de rechtszaak. Sluit het dossier!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 09 mei 2016 om 15:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door dhr. Hettema