Klacht: Blijvende schade aan houten vloer door confetti en serpentine!

op 13 januari 2015 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Voor een feestje is confetti (partypopper) en serpentine gekocht. Deze heeft mijn vloer van keuken tot tuin helemaal beschadigd, namelijk gekleurde vlekken die er niet meer uit gaan. Reactie op mijn klacht: op de verpakking staat dat de kleur kan afgeven als het nat wordt. Ik ben hier uiteraard niet blij mee, dit is wel erg makkelijk om je er zo vanaf te maken. De spullen zijn bestemd voor een feestje in huis, niet om mijn vloer zo te beschadigen. Bovendien ga ik niet van alle artikelen die als doel hebben een huis te versieren, op de verpakking kijken of ze mijn huis niet blijvend beschadigen!

Als mijn vloer netjes geschuurd en in de olie gezet wordt door een bedrijf, ingeschakeld en betaald door Action. Klein bedrag voor hun, tevreden klant tot gevolg. Voor mij een enorm bedrag en ik meld aan iedereen hoe slecht de service is. Dus Action, hoe lossen we dit op??

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

Action

Heeft op 15 januari 2015 om 10:41 geantwoord

Wij hebben de klant een email gestuurd.

Team Webcare Action

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Action een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Action beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door C. de Miranda