Klacht: blijven weigeren door een ziekmelding van 2 jaar geleden.

op 23 maart 2017 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

2 jaar geleden heb ik voor addeco gewerkt voor het bedrijf componenta welgeteld 3 weken voor de bouwvak. toen ben ik ziek geworden en wouw ik na de bouwvak weer starten.. meerdere malen gebeld en kreeg elke x te horen er is nog niet genoeg werk je hoord van ons

nu probeer ik al anderhalf jaar werk te krijgen bij nedcar en blijkbaar loopt dit dus via adecco. via flexpoint toch een plekje weten te bemachtigen bij de mini experience (solicitatie ronde) goed gescoord op de tests en gemotiveerd om direct te beginnen.
normaal gesproken had ik vandaag het klik gesprek met de ploegbaas. echter vond adecco dit probleem in het systeem en beweren ze dat ik na mijn ziekmelding niks meer van me heb laten horen. terwijl ik zeer vaak heb gebeld met de vraag wanneer ik weer kon starten.

nu heb ik randstad gebeld met dit verhaal en heb ik de wind van voren gekregen dat die mevrouw die mij weigert bij adecco een hele goeie vriendin van haar is en ze mij kan adviseren om niet meer te soliciteren via randstad of adecco want dat heeft geen nut meer.

ik kan mij heel slecht voor stellen dat dit de normale gang van zaken is. ik wil heel erg graag aan de slag bij nedcar dit wil ik al jaren .. en dit wordt dus door adecco onmogelijk gemaakt.

ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Mike van Telgen

als ik eindelijk een kans krijg bij nedcar

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 20 juni 2017 om 13:00 geantwoord

Geachte heer Van Telgen,

helaas kunnen wij u hierbij geen passende oplossing bieden. De beslissing over wel of niet in procedure nemen, of te werk stellen ligt volledig bij de collega's van een vestiging. Tevens hebben wij geen invloed op het wel of niet in procedure nemen door de medewerkers van Randstad.

Het spijt ons dat wij u hier niet verder bij kunnen helpen.

Hoogachtend,

Adecco Quality & CSR