Klacht: Blijven bellen

op 18 augustus 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Weer gebeld door Staatsloterij na al 3 keer aangegeven te hebben niet mee te willen doen.
De eerste keer beloofde ze me dat ik uit systeem gehaald zou worden, en na het telefoontje meteen de bel me niet register gedaan.

Deze mevrouw bleef aandringen waarom k niet mee wilde of kon spelen en toen k zei dat het persoonlijke redenen waren vroeg ze maar wat dan precies het probleem is.
Na aangegeven te hebben al vaker gezegd te hebben dat niet mee wilde spelen en gemeld dat ze me uit systeem zouden halen begon ze te zuchten en steunen.
K kreeg er geen woord tussen en toen ze eenmaal zei k haal je eruit voor alles en goede doelen enz, zei k tegen haar mevrouw je kan wel zuchten en steunen hierover maar k heb dit al zovaak aangegeven en je hoeft niet zon houding naar me te nemen hing ze gewoon op.

Sorry hoor maar zwaar onvriendelijk en pusherig over het meedoen en dan maar niet over de houding en attitude te praten

Als ze niet bellen en hun personeel die niet weet hoe ze met klanten om moeten gaan is een les erin te geven, ze zijn niet allemaal zo maar deze mevrouw was echt het toppunt en heb dit nog nooit meegemaakt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lucy Saunders

1 maand geleden - Dankje wel!! Denk niet dat ze zullen reageren jammer genoeg ­čśö

Alle klachten die gemeld zijn door Lucy Saunders