Klacht: Blijkbaar val ik niet in de prijzen.

op 26 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ook ik was erg benieuwd naar welke prijzen er zoal weggegeven worden. Maar ik kom zelfs maar tot het 5e cijfer of letter van de code en dan mag ik weer opnieuw beginnen.
Ik heb het zelfs 8 x geprobeerd.
Ik denk dat alle prijzen gewoon blijven waar ze zijn.
Dat is lekker makkelijk.

Gewoon eens soepel en snel, wel datgene kunnen doen ,wat er nodig is om aan een actie deel te nemen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Telegraaf een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 januari 2014 om 13:17 geantwoord

Goedendag, Om kans te maken op winterse prijzen kunt u zich opgeven door de tekst, www.winterseprijzen.nl in de url balk (internet adresbalk) te typen. U komt dan op de aanmeldingssite, waar de unieke actiecode ingevoerd kan worden. Via een internet zoekmachine zoals Google, komt u niet direct op de juiste site terecht. Wij adviseren u dus direct het webadres in de internetbalk te typen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-8248242. Vriendelijke groet, De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door krantenlezeres