Klacht: blauwe kousenband

op 04 september 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 16 augustus een blauwe kousenband bestelt. Het bedrag van 5,21 € is op 17 augustus van mijn mastercard getrokken. Tot op heden 2 september heb ik deze nog altijd niet ontvangen. Ik huw op 11 september en heb die dringend nodig

Gewenste Oplossing:

graag had ik deze blauwe kousenband voor 10 september

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

5 jaren geleden - Bestellingen die gemaakt zijn via de super saver methode (gratis)duren altijd tot 20 werkdagen,Deze worden vanuit China met de normale post verzonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 september 2015 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben deze klant meerdere malen gevraagd om een bestelnummer, maar helaas niets ontvangen. De klant kan nog altijd contact met ons opnemen via klacht.nl door te antwoorden op onze email. Maar vooreerst sluiten wij deze kacht. mvrgr

Alle klachten die gemeld zijn door gilles1987