Klacht: Blaren en slechte service!

Lucnic op 05 november 2017 over Mason Garments in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Schoenen besteld, in huis mee gelopen na 1 dag geretourneerd, kosten ook nog eens extra voor je eigen rekening. Andere maat besteld, wat blijkt sturen ze het 1e paar terug omdat er op gelopen zou zijn. Tuurlijk is daar op gelopen in huis, mag hopen dat dit mag gezien de prijs van de schoen. Krijg geen geld terug. Dit bedrijf luisterd niet naar de klant, heeft slechte retour/ruil voorwaarden, beetje bedrijf met service neemt deze kosten op zich. En het ergste van alles is de schoen leveren blaren op, dus de pasvorm laat het ook afweten. Kortom nooit geen mason garments meer!

Gewenste Oplossing:

Compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mason Garments

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mason Garments nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door