Mijn Klacht:
3 jaar geleden kruimeldief t.w.v. ongeveer 40,00 euro gekregen (dus geen bon) met 2 jaar garantie en nu zuigt hij niets meer op. Volgens mij betekent 2 jaar garantie NIET dat hij in zijn 3e jaar kapot gaat. Zoiets moet een bepaalde levensduur hebben, volgens mij, in ieder geval langer dan 3 jaar. Klacht gemaild naar Black & Decker, kreeg een standaard-antwoord waar ik niets aan heb. 4 Mogelijkheden: 1. Kan hem opsturen en krijg dan prijsopgaaf van de reparatie, deze prijsopgaaf is NIET GRATIS! Laat ik hem repareren voor de voorgestelde prijs, dan vervallen de kosten van de prijsopgaaf. 2.Ik kan hem ook inruilen voor een nieuwe met 15% korting op de adviesprijs (het fenomeen adviesprijs ken ik!). 3.Mijn machine laten vernietigen, kosten prijsopgaaf vervallen dan ook (wat zijn ze gul he, haha). 4. Machine ongerepareerd en ongemonteerd retourneren kost 25,00 euro ex. BTW !. Ik vind dit schandalig, motto Black & Decker is waarschijnlijk: kruimeldieven verkopen, maar verder geen service en beslist niet zeuren als hij vlak na de garantie stuk gaat
Gewenste Oplossing:
Als er iets meer service naar de klant toe wordt getoond en bijv. een nieuwe kruimeldief aanbieden en de prijs samen delen. Zoiets bijv.
