Klacht: On terecht bkr registratie vanuit vodafone!

Sebas27 op 13 maart 2021 over BKR in de categorie Adviezen

Ik ben er zo klaarmee vodafone die heeft een BKR REGISTRATIE vanmij gemeld met een codering A ik ben hier uberhaupt nooit op hoogte van gehouden tevens is het een nummer die al ruim 1,5jr niet meer bestaat. Ze kunnen ook niet aantonen wie wat waar of uberhaupt facturen terug zien. Volgens collega heb meerdere malen gemaild en nu reageren ze niet meer ik begin mij enorm te irriteren aan deze gedoe en verzoek al meerdere malen keer dat ze die registratie verwijderen. Maar geen gehoor mijn geduld is bijna op indien ze dit niet spoedig in orde maken schakel ik een advocaat in.

Zsm de registratie verwijderen ten eerste; mij nooit op de hoogte gehouden. Ten tweede; ze kunnen volgens collega’s niets meer terug zien. (Dus aantonen is niet het geval. Verzoek is zsm dit verwijderen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BKR over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BKR in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BKR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BKR

Heeft op 17 maart 2021 om 13:59 geantwoord

Goedemiddag Sebas27,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie voor je vormt. Je kredietverstrekker is echter de enige partij die je krediet eventueel kan aanpassen/verwijderen. Dat kunnen wij niet voor je doen. Als je er niet uitkomt met je kredietverstrekker kun je een beroep doen op de onafhankelijke geschillencommissie. Zij beoordelen dan of de kredietverstrekker zich aan de registratieregels heeft gehouden en of de registratie aangepast/verwijderd moet worden.

Op onze website lees je hier meer over. https://www.bkr.nl/jouw-situatie/ik-wil-mijn-bkrregistratie-aanpassen-kan-dat/

Customer Service Consumenten
Stichting BKR