Klacht: IK STA ONTERECHT NEGATIEF GEREGISTREERD BIJ DE BKR

Najat1981 op 12 december 2018 over BKR in de categorie Adviezen

In augustus 2018 heb ik mijn gehele schuld bij de WEHKAMP afbetaald ( 4000 euro). Hierdoor kreeg ik een mail opgestuurd van WEHKAMP met het volgende erin;

Hierbij bevestigen wij dat de kredietovereenkomst tussen jou en wehkamp is beëindigd. Had je een kredietlimiet van meer dan ??? 250,00 en was deze nog niet afgemeld? Dan melden wij de registratie van het krediet binnen een dag af bij Bureau Krediet Registratie (BKR) te Tiel.

Wij vertrouwen erop dat we jou hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Heb je vragen of opmerkingen? Je kunt ons bellen op (038) 845 45 45. We zijn elke dag bereikbaar van 08.00 tot 00.00 uur. We helpen je graag!

wehkamp

Ik heb mijn schuld bij WEHKAMP bewust snel afbetaald om de NEGATIEVE registratie te laten verwijderen bij de BKR.

Ik wilde net een roodstand aanvragen bij de ING. Dit kon niet, omdat ik volgens hun bij de BKR als wanbetaler geregistreerd sta. Ik betaal liever mijn rekeningen op tijd dan dat ik zelf eet. Dus dit klopt zeer zeker niet en moet aangepast worden door de BKR. Ik had hun woensdag 5 december bericht, maar tot heden nog geen reactie mogen ontvangen. Wat hun heel netjes staat.

Alle klachten die gemeld zijn door Najat1981