Klacht: ik kan niet inloggen via IDIN

Marko van der Knaap op 26 november 2020 over BKR in de categorie Adviezen

Zowel mijn bank als BKR helpen mij niet verder en verwijzen naar elkaar.
Ik heb blijkbaar een achterstandsmelding. Ik heb het overzicht deze week nodig!!!

Men verwijst naar elkaar en lossen niets op. IDIN is door BKR en banken bedacht. Ik wil alleen maar mijn gegevens...

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BKR over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BKR in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BKR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BKR

Heeft op 26 november 2020 om 11:59 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend dat je hinder ervaart bij het opvragen van je gegevens. Ik heb geprobeerd je te bellen, maar kreeg je niet te pakken. Ik hoop dat je met mijn tips hieronder verder kunt.

IDIN en inloggen bij BKR
Heb je wel een bank die IDIN ondersteund? Om in te loggen en je registratie op te vragen, ga je dan naar www.bkr.nl.

Een foutmelding?
Stel je krijgt een foutmelding, probeer dan eens het volgende

• Wis de geschiedenis en cookies van je browser.
• Log in met een andere browser.
• Log in met een andere computer, laptop, tablet of telefoon.
• Vermijdt eens je bankapp.

Is je bank niet aangesloten bij IDIN?
Dan kun je je helaas niet identificeren via iDIN. Vraag dan je registratie op met het formulier via https://mijnkredietoverzicht.bkr.nl/inzageverzoek/via-aanvraagformulier. Vul het formulier in en stuur het met een kopie van je identiteitsbewijs op. We gaan dan voor je aan de slag.

Vragen?
Als je hierover nog vragen hebt neem dan gerust contact op met ons Klantcontactcentrum. Heb je vragen over je krediet? Neem dan contact op met je kredietaanbieder.

Hannah

BKR Webcare